Jestem nowym klientem

Kontakt:

E-mail: polska@biolindo.com

Bezpłatna infolinia z Polska: 800 007 182

Infolinia czynna: pon - czw: 9 - 15 godziny, pt: 9 - 14 godzina

Odwiedź nas także na
Facebook | Twitter

Gdzie mogę zarejestrować się jako klient?

Tutaj moeżesz w każdej chwili założyć swoje konto osobiste: /kunden/zalogowac

Możesz wpisać swoje osobiste hasło lub użyć hasła automatycznie wygenerowanego przez nasz system.

Potwierdzenie rejestracji otrzymasz od razu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeśli nie otrzymasza od nas e-maila, sprawdź folder spamu lub skontaktuj się z nami.

Należy zawsze podać poprawny adres email!

Jakie są korzyści z konta klienta?

Zalety konta klienta w Biolindo Polska:

  • Śledzenie zamówienia on-line
  • Przegląd wszystkich poprzednich zamówień
  • Tworzenie i zarządzanie listą życzeń
  • Zarządzanie książką adresową

Czym jest rejestracja jako gość?

Masz możliwość złozyć zamówienie jako gość. Wtedy przy każdym zamówieniu musisz się ponownie zarejestrować jako gość i podać swoje dane, ponieważ nie są one zapisywane. Goście otrzymują żadnych promocji, nie mogą zarejstrować się do newslettera i nie mają możliwości korzystania z dodatkowych korzyści z konta klienta.

Wtedy np. nie możesz zobaczyć informacji o złożonym przez ciebie zamówieniu. Kod do śledzenia przesyłki otrzymasz raz za pomocą poczty elektronicznej.

Jeśli kiedykolwiek dokonałaś/eś u nas zakupów jako gość i chcesz utworzyć konto, musisz zalogować się jako nowy klient lub wysłać do nas e-mail. Możemy wtedy przekonwertować konto gościa na zwykłe konto klienta.

Zawsze upewnij się, że Twój adres e-mail jest poprawny. W przeciwnym razie możesz jako gość nie uzyskać dalszych informacji dotyczących przesyłki.

Czym jest rejestracja przez media społecznościowe?

Możesz w łatwy sposób połączyć swoje konto na Facebooku lub Google+ z kontem w sklepie. Możesz najpierw się zalogować i potem połączyć swoje konto albo połączyć je już podczas tworzenia nowego konta.

Następnie można się logować się za pomocą swojego konta Facebook lub Google+ bez konieczności podawania hasła.

Czy mogę zarejestrować firmę?

Można zalogować się jako firma podając swój numer NIP. Dla firm spoza Austrii bardzo ważne jest, by numer NIP był zarejestrowany na terenie UE - w przeciwnym razie nie będzie on akceptowany. Nasz system sprawdza numer NIP zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej.

Jako firma z numerem NIP nie płacisz podatku. Jeśli numer NIP nie jest akceptowany, możesz pomimo tego coś kupić. Podatek zapłacony może zostać uznany jako taki w twoim kraju pod koniec roku. Wtedy otrzymasz podatek z powrotem.

Podając Twój numer NIP nie zmieniasz ostatecznej ceny. Oznacza to tylko, że pojawią się dodatkowe informacje na rachunku.

Czy mogę kupić u was jako odsprzedawca?

Niestety nie jest możliwe. Nasze produkty sprzedajemy tylko do konsumentów końcowych i nie posiadamy żadnych osobnych cenników dla odsprzedawców.