Tak korzystasz z konta

Kontakt:

E-mail: polska@biolindo.com

Bezpłatna infolinia z Polska: 800 007 182

Infolinia czynna: pon - czw: 9 - 15 godziny, pt: 9 - 14 godzina

Odwiedź nas także na
Facebook | Twitter

Przegląd konta

Moje konto

W zakładce "Moje konto" możesz:

  • edytować swoje dane
  • zarządzać książką adresową
  • zmienić hasło
  • zrealizować bony
  • sprawdzać zamówienia i produkty
  • zobacz swój koszyk i listę życzeń.

W przeglądzie możesz szybko przeglądnąć:

  • adres rachunku
  • adres wysyłki
  • zamówienia
  • informacje dodatkowe
  • produkty

Moje zamówienia

W zakładce "Moje zamówienia" możesz znaleźć przegląd swoich ostatnich zamówień. Możesz monitorować status twoich zamówień i sprawdzać szczegóły poszczególnych zamówień.

Czy mogę zmienić adres dostawy / adres rachunku?

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Jako klient z kontem klienta możesz podać kilka adresów i wybierać na który adres paczka ma zostać wysłana lub do którego punktu odbioru w twojej okolicy.

Należy pamiętać, że po realizacji zamówienia, adres nie może być na twoim koncie zmieniony. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po dokonaniu zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Pamiętaj, że każda firma transportowa ma własne punkty odbioru.

Ważne jest również to, że trzeba oddzielnie podać adres punktu odbioru i własny adres na koncie, w przeciwnym razie nie dostaniesz paczki. Nie wystarczy wspomnieć w uwagach zamówienia, że chcesz odebrać paczkę w punkcie odbioru, ponieważ paczka zostanie wysłana na Twój zarejestrowany adres domowy.

Jak mogę zmienić adres rachunku?

W każdej chwili możesz zmienić twój adres rachunku. Edytuj adres rachunku lub dostawy w twoim osobistym przeglądzie konta. Możesz je także edytować bezpośrednio przy realizacji zamówienia.

Należy pamiętać, że po realizacji zamówienia adres na twoim koncie nie może być zmieniony. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po dokonaniu zamówienia prosimy o kontakt z obsługą klienta .

Czy mogę zmienić hasło lub adres e-mail?

W dodowlnym momencie możesz zmienić twój adres e-mail lub hasło na koncie. Aby zmienić adres e-mail wystarczy edytować twoje dane osobowe w przeglądzie konta. Aby zmienić hasło, wybierz po lewej stronie z menu "Zmiana hasła".

W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z nami w każdej chwili przez e-mail pod adresem polska@biolindo.com.

Funkcje twojego konta

Lista życzeń

Masz możliwość stworzyć twoją listę życzeń na twoim koncie klienta. Możesz używać tej funkcji jako notatkę lub opublikować tę listę, jeśli chcesz powiadomić swoich znajomych za pośrednictwem poczty elektronicznej, jakie produkty chciał(a)byś otrzymać np. na urodziny. Wystarczy przejść na pole "zmień" i listę zapisz jako "pokaż publicznie". Potem możesz przekazać link komu tylko chcesz.
Lista może być w każdej chwili zmieniona lub usunięta. Możesz stworzyć kilka list życzeń.

Lista powiadomień

Jeśli istnieje produkt, który chcesz zamówić, ale aktualnie jest niedostępny, możemy cię powiadomić, jak tylko będzie dostępny. Wystarczy tylko przy produkcie kliknąć "powiadom kiedy będzie dostępny", wtedy ten produkt znajdzie się na twojej osobistej liście powiadomień. Otrzymasz e-mail, jak tylko produkt będzie ponownie dostępny.

Produkty zamówić ponownie

U nas masz możliwość zamówić wcześniej już zamówione produkty, bez ich dodatkowego szukania. W tym celu kliknij po prostu na "Zamów ponownie", wybierz czas, kiedy zamówiła(e)ś ten produkt i dodaj go do twojego koszyka.

W każdej chwili możesz dodać i zamówić inne produkty do koszyka.

Recenzje produktów

Będziemy wdzięczni, jeśli ocenisz produkty zakupione u nas. W ten sposób poamagasz nam i wszystkim naszym klientom. Aby ocenić produkty, należy zalogować się na naszej stronie internetowej. Zakupione produkty możesz znaleźć w "Moje konto" . Tam możesz łatwo i prosto napisać recenzję. Możesz również ocenić produkty na poszczególnych stronach produktów.

Ocenic produkty można za pomocą gwaizdek, gdzie 5 gwiazdek to najlepsza ocena. Ponadto możesz również dodać komentarz na temat produktu. Użyj tej funkcji, by inni klienci dowiedzieli się więcej o produkcie.

Wytyczne do pisania recenzji

Pisząc recenzję produktu należy przestrzegać następujących zasad:

  • Koncentrować się wyłącznie na produkcie, który chcesz ocenić i rzeczywiste doświadczenia z nim.
  • Ocena nie powinna odnosić się do działu obsługi klienta, jak i samego procesu zamawiania lub wysyłki. Jeśli masz pytania dotyczące kupna lub komentarze na temat naszego sklepu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
  • Napisz konkretne szczegóły na temat zalet i wad produktu.
  • Pamiętaj, że celem recenzji produktu ma być wsparcie dla innych klientów, którzy rozważają kupno tego produktu.

Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub zablokowania recenzji, jeżeli zawiera ona jedną z następujących punktów:

  • Informacje, które nie odnoszą się do samego produktu.
  • Wulgaryzmy, oszczercze opisy lub inne, które nie nadają się do publicznego forum.
  • Ceny, reklamy, spam lub odnośniki do innych produktów, ofert, stron internetowych lub konkurentów.
  • Adresy e-mail, numery telefonów, linki do stron internetowych, a także dane kontaktowe.
  • Krytyczne lub złośliwe komentarze na temat innych opinii na stronie.
  • Wszystkie zdjęcia, które pokazują użycie produktu w niewłaściwy sposób.

Jeśli chcesz przesłać nam swoją opinię na temat naszego wyboru produktu, ceny, przetwarzania zamówień lub ich dostawy, ale również w innych kwestiach obsługi klienta, prosimy nie rób tgeo w naszym systemie przeglądu produktu. Nasi pracownicy z działu obsługi klienta nie widzą tych pytań, a zatem nie mogą zareagować w sposób terminowy. Proszę skontaktować się bezpośrednio z działem obsługi klienta.

Dziękujemy za poświęcenie czasu na oddanie opinii i podzielenie się z nią z innymi.

Prawdziwe opinie

Ponadto importujemy opinie z zewnętrznej strony echte-bewertungen.com. Gromadzi, zarządza i pokazuje zweryfikowane, prawdziwe opinie klientów. Może się zdarzyć, że otrzymasz e-mail od Echte Bewertungen z prośbą o wystawienie opinii. Tam można zamieszczać opinie o naszym sklepie.

Żadne dane osobowe, które podałeś w naszych sklepach, nie będą przekazywne dalej. Chodzi tutaj o automatycznie wygenerowany, jednorazowy e-mail dotyczący twojego ostatniego zamówienia. Echte Bewertungen nie wykorzysta twojego adresu e-mail do innych celów. Nie otrzymasz także żadnych innych maili lub niechcianych reklam, itp.

Zapomniałeś hasła?

Kliknij tutaj, podaj swój adres e-mail, a my wyślemy Ci e-mail z niezbędnymi informacjami, dzięki czemu z łatwością będziesz mógł wybrać nowe hasło. Następnie możesz kontynuować zakupy.

W razie problemów skontaktuj się z nami!